torsdag 11 april 2024

Regnigt.. 

Inte precis något promenadväder i stan den här torsdagen. Körde in till Kristianstad i god tid inför mitt besök på det vanliga stället och tänkte lite för optimistiskt, att regnet lättar kanske. Men inte alls, och det var väl inte mycket annat heller som ville som jag.. Mest köer, väntan och saker som inte fanns hemma så att man inte får med sig det man vill ha, puh. 

Bara apotekskön kvar nu innan jag får komma hem och där saknades förstås också en del.. inte hemma då alltså, utan på apoteket 😉 Men nu så har jag landat och hunnit att få en kopp med riktigt starkt, svart bryggkaffe framför mig.. och ett wienerbröd som jag tyckte att jag var värd!

Tråkade nog tyvärr ut någon, men nu är det färdiggnällt..

Vitsippor från egen täppa..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om just du vill skriva en kommentar eller maila mig på pialovelyhome@gmail.com