torsdag 4 april 2024

Körsbärsblom

De här kvistarna tog jag in för någon vecka sen. Sen har jag duschat dem med jämna mellanrum och förstås låtit dem stå i vatten och lite svalt. Så nu har åtminstone en kvist börjat blomma.. härligt, för man behöver alla fina blickfång som man kan få den här tiden innan allt kommer igång lite bättre ute.

Vitt ute idag också för det har tyvärr snöat på tvären här nästan hela förmiddagen även om det i varje fall inte har lagt sig än så länge.. så känns det ändå inget vidare. Men nu har det lugnat sig och jag hoppas bara att det förblir så för nu vill jag bara ha vår och lite lagom värme! 

Har inte såå mycket att dryfta här än för det har varit ovanligt segt hittills idag men nu så ska jag först ta ett fast grepp i dammsugaren här och göra lite nytta. Återkommer kanske med något tillägg här senare..

Snöandet övergick i regn här men jag hoppas på att det ska bli uppehållsväder så att det blir skönare att ta en promenad 😉





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om just du vill skriva en kommentar eller maila mig på pialovelyhome@gmail.com